piątek, 11 stycznia 2013

Kilka słów wstępu

Hej ;)

Z tej strony Mell.
Jestem piętnastoletnią uczennicą gimnazjum. Skromnością to ja może nie grzeszę, ale zawsze pomogę innym. Przyjaciół traktuje jak rodzinę. Miewam szalone pomysły, które w niewielkiej części wykonuje. Moim hobby jest taniec. Tańczę od 8 roku życia. Mam młodszą siostrę. Nie usiedzę w miejscu dłużej niż 10 minut. Jestem osobą niezrównoważoną psychicznie w tym dobrym sensie. Często się denerwuje i krzyczę. Z deczko jestem niezdarna ;)

Hejka : )
Tu Claire.
Chodzę do 2 klasy gimnazjum z Mell. Mam dużo przyjaciół i chętnie im pomagam, choć tej pomocy niekoniecznie ktoś potrzebuje. Lubie spać co robię przez jakąś połowę swojego życia :P Jestem raczej nieśmiała osoba i rzadko się odzywam. Uważana jestem za dziwna dziewczynę ,ale zyskuje przy bliższym poznaniu. Bardzo lubię czytać książki ,w szczególności romanse, rysować i tańczyć. A najbardziej ciekawym zajęciem na piątkowe popołudnia jest pieczenie babeczek z czekoladą z Mell ; D

Będziemy pisać rozdziały na zmianę. Melani zacznie od prologu. No i to by było na tyle.


Mel <3 i Claire

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz