sobota, 12 stycznia 2013

Prolog

Naszych bohaterów poznajemy w wieku 15 lat. Tak jak wszyscy mierzą się oni z trudem dnia codziennego. Melanii i Dave to przyjaciele, którzy urodzili się w Polsce. Wraz z rodzicami <rodzice Melanii i Dave to przyjaciele> przeprowadzili się do Londynu gdy oni mieli po 5 lat. W Londynie zaprzyjaźnili się z kuzynostwem, Clair i Matthew. Od razu stworzyli zgraną paczkę, a że mieszkali blisko siebie spędzali każdą wolną chwilę razem. Clair okazała się bardzo miłą i pomocną osoba, dlatego tez Mel gdy miała problem szła do niej. I na odwrót. Gdy zaczynając naukę w gimnazjum poznają tam Tess, która z pozoru wydaje się być miłą osobą. Problem w tym że jest ona osobą fałszywą i wścibską. Clair nie wiedząc tego postanawia zaprzyjaźnić się z nią i "wprowadzić" do ich paczki. chłopaka podoba się ten pomysł. Jednak Ella ma złe przeczucia. Dlatego tez z dystansem podchodzi do Tess, która od początku zazdrości jej wszystkiego. Tess to taka osoba, która nie przepuści żadnego chłopaka także Matt'ego i Dave'a. 
Czy ich przyjaźń przetrwa? Czy Tess skrzywdzi dwie bliskie sobie osoby*? Kiedy reszta przyjaciół przejrzy na oczy? I czy nie będzie wtedy za późno na przeprosiny? Jak potoczą się sprawy naszych bohaterów?



* W sensie że nie jej bliskie, ale które są ze sobą blisko
Cześć i czołem ;D 
Jednak zmieniłam koncepcje na bloga i usunęłam tamten prolog. 
I napisałam nowy.
Clair mnie za to udusi, ale warto było.
Mam nadzieję że nie zanudzimy Was tym blogiem i że ktoś to bd czytał. 
Więc do zobaczenia <3

Mel<3

3 komentarze:

  1. oczywiście że będę czytała, ale wydaje mi sie że opisałaś wszystko to co będzie w następnych rozdziałach, albo nie... ja nie wiem co będzie w nasępnych rozdziałach :p W każdym bądź razie wyczuwam że to będzie coś MEGA a nos mam lepszy niż Scoby Doo! Chyba...

    environment-love-fire-water.blogspot.com
    skiny--love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tu Cię zaskoczę. Tu jest b.mało opisane. Mamy naprawdę świetny pomysł. A co z tego wyjdzie zobaczymy. Pewnie tak jak zwykle.. Z resztą sama jestem ciekawa co nam jeszcze do głowy wpadnie ;)
      Mel <3

      Usuń
  2. To była tylko cząstka ptrzygód które przezyja nasi bohaterowie :D. Będą też unne sytuacje i osoby ktore będą chciały zniszczyc przyjażn :P Noi oczywiście wątek miłosny <3 Claire ^^

    OdpowiedzUsuń